Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از عملکرد شاگردانش مقابل صربستان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل صربستان به برتری 4 بر 2 دست یافت، پس از این بازی گفت: صربستان مرا سورپرایز کرد، انتظار داشتم که آنها از همان دقیقه اول برای پیروزی بجنگند اما آنها همان بازی را ارئه دادند که در تساوی یک - یک دو تیم در بازی رفت ارائه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار ما را برای خلق موقعیت گلزنی پیچیده کرد، اما ما بر بازی تسلط داشتیم و بازیکنانم باید به بازی که ارائه دادند، افتخار کنند.

سرمربی پرتغال که با پیروزی تیمش بر صربستان در بلگراد مسیرشان برای صعود به یورو 2020 هموار شد، تصریح کرد: من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما پس از گل دوم‌مان کمی دچار غفلت شدیم. ما فکر کردیم که بازی تمام شده اما هنوز زمان زیادی از بازی مانده بود و ما مشکلاتی را برای خودمان درست کردیم. به هر حال مهم پیروزی بود که کسب کردیم و درباره کریستیانو رونالدو - هشتادونهمین گل ملی‌اش را در این بازی به ثمر رساند - هم باید بگویم که او در گلزنی سیری‌ناپذیر است.

رونالدو برای دهمین بار مرد سال فوتبال پرتغال شد

وی افزود: ما قدم خیلی مهمی برای صعود به یورو 2020 برداشتیم، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این اولین پیروزی از 6 پیروزی مدنظرمان برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 بود و حالا بازی مهمی برابر لیتوانی خواهیم داشت که بازی آسانی نیست. با پیروزی در آن بازی هم یک گام دیگر به صعود نزدیک می‌‌شویم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 تیم‌ملی فوتبال پرتغال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال پرتغال جام ملت های اروپا 2020 تیم ملی فوتبال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند همچون بازی رفت، در پاریس نیز مقابل حریف فرانسوی خود پیروز شد و به فینال لیگ قهرمانان این فصل راه یافت.

دانلود (12.2MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر