Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:46:48 GMT

ایجاد ستاد اجرائیات رفع سدمعبر در شهرداری هشترود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۱۸۰

ایجاد ستاد اجرائیات رفع سدمعبر در شهرداری هشترود

شهردار هشترود گفت: ستاد اجرائیات شهرداری این شهر جهت رفع سد معبر راه‌اندازی شده و در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی تذکر داده شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی پورصادق با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست، اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و افزایش این سرانه به اندازه‌ای که در خور شان مردم این شهر باشد، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکثر فضاهای سبز موجود در هشترود به صورت لکه‌ای است، لذا علاوه بر بهسازی آن‌ها، تجهیزات جدید نیز از جمله چراغ و وسایل بازی جدید نصب خواهند شد.

شهردار هشترود تصریح کرد: پارک شهر به حال خود رها شده بود، اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و باوجود فشارهای مالی قرار است این پارک بهسازی شده و به صورت متفاوت در اختیار همشهریان قرار گیرد.

پورصادق عنوان کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر هشترود آغاز شده که از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این‌خصوص می‌توان به تعویض چراغ‌های بلوار بهشتی جنوبی، بهسازی میدان جانبازان، پیاده‌روسازی از سمت محله خورجستان و مطالعه طرح رفع مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی در خروجی شهر به سمت قلعه ضحاک اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اغاز خواهد شد.

شهردار هشترود با بیان اینکه طرح ساماندهی مسیل سیددرسی و گزری درسی که وضعیت بحرانی دارند تهیه شده است، اظهار کرد: دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر به طول یک‌هزار و 400 متر از دو محل آغاز شده و قرار است تا پایان تابستان همه مسیر به پایان برسد.

پورصادق با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در شهرداری گفت: به زودی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تاسیس خواهد شد و تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی با همکاری اداره ارشاد و سازمان همیاری‌ها در دست اقدام است.

وی از ایجاد ستاد اجرائیات شهرداری هشترود جهت رفع سد معبر خبر داد و افزود: در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی نسبت به ایجاد سد معبر تذکر داده شده است.

کد خبر 388812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری سد معبر هیات اجرایی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند