Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه صدرنشین گروه خود در مرحله مقدماتی یورو 2020 است.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰، تیم های فرانسه و آلبانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4-1 خروس ها همراه بود.

به نقل از Goal، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه ابتدا در خصوص اینکه آیا با وجود پیروزی برابر آلبانی و آندورا، تیمش شکست برابر ترکیه را فراموش کرده است یا خیر، بیان کرد:

نمی توانیم آن شکست را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما سه روز بعد در برابر آندورا، پاسخ آن شکست را دادیم. آن باخت را نمی توان پاک کرد. در واقع در آن شب ما هیچ کار درستی در زمین انجام ندادیم. مقابل آلبانی، آن چه که باید انجام می دادیم، یعنی ارائه کیفیتی بالا و همچنین داشتن تعهده و ارائه فوتبال هجومی را انجام دادیم.

دشان در تمجید از کینگزلی کومان که برابر آلبانی دو گل به ثمر رساند، افزود:

مدتی زیاده گذشته از زمانی که کینگزلی در کنار ما بوده است. او قبلا از پیش از یورو 2016 و حتی قبل تر از آن نیز با ما بوده است. بازی او بیشتر شبیه کاری است که در یک سال در بایرن مونیخ انجام می دهد. او بیشتر به سمت دروازه حریف پیش رفته و در لحظات تعیین کننده قرار می گیرد. او همیشه توانایی بی ثبات کردن تیم حریف را دارد و خوشحالم بازیکنی با کیفیت او در تیمم دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امباپه در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بوروسیا دورتموند موفق به گلزنی نبود و همین کافی بود که پاری سن ژرمن نه تنها از گلزنی بازماند بلکه جواز صعود به فینال را هم به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا

امباپه بعد از بازی گفت: بسیار ناراحت هستیم و احساس ناکامی شدیدی داریم. نشان دادیم که می توانیم در فصل جاری دست به کارهای بزرگی بزنیم اما در فوتبال برای پیروزی باید گل زد. به دنبال پیروزی در این بازی بودیم اما متاسفانه مثل بازی رفت شکست خوردیم.

او ادامه داد: برای پیروز شدن در لیگ قهرمانان اروپا باید فعالیت بسیار بیشتری از خود نشان داد. به نظرم جنب و جوش لازم را در این بازی نداشتیم. اصلا این را قبول ندارم که اعتماد به نفس بیش از حد باعث شکست ما شد. ما انگیزه لازم را داشتیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست. ما هنوز اهدافی در این فصل داریم که برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم.

در پایان از امباپه سوال شد که آیا دوست دارد در بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم مادریدی به پیروزی برسد که ام باپه این سوال را بدون پاسخ گذاشت و صحنه را ترک کرد.

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد. او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و گمانه زنی ها حاکی از این است که راهی رئال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229862 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد