Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@16:58:19 GMT

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سینما در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۳۵۵

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سینما در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مدیر دفتر تخصصی سینمای اصفهان گفت: بعد از تشکیل دفتر تخصصی سینما قرار شد در راستای مرجعیت علمی و عملی این دفاتر برنامه‌هایی تدوین شود که در همین زمینه دفتر تخصصی سینما به دلیل تقاضای زیاد، کتابخانه تخصصی سینما را راه اندازی کرد.

مصطفی حیدری در ادامه افزود: فیلم‌سازان برای خلق هر اثری، احتیاج به پشتوانه‌ علمی و فرهنگی دارند که تنها با مطالعه و تحقیق در این زمینه به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید هم توقع داشت که کتاب‌های سینمایی فقط مورد استفاده‌ سینماگران قرار گیرد. به همین دلیل برای علاقه مندان به این حوزه کتابخانه اختصاصی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در حال حاضر با ۸۰۰ جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما قرار دارد و ساعات کار آن نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها از ۸ تا ۱۲ است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه این کتابخانه کمبودها را در زمینه گرانی کتاب و نبود کتاب‌های سینمایی جبران می‌کند، افزود: با توجه به گران شدن کتاب و پایین آمدن قدرت خرید هنرجوها، علاقه مندان سینما و هنرمندان، این کتابخانه راه اندازی شد که در آن کتاب‌های مرجع و کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه سینما وجود دا

کد خبر 454338 برچسب‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است