Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:10:23 GMT

اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی البرز تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۴۳۷

اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی البرز تامین شد

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز روز یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار این استان گفت: بر این اساس اداره کل تبلیغات اسلامی استان مسئول صدور حواله در این بخش بوده و هیاتهای مذهبی را برای دریافت اقلام غذایی به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار البرز معرفی میکند.
رامین ربیعی ادامه داد : معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز، تعزیرات حکومتی و حراست  اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر روند صدور حواله و توزیع این اقلام را نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس مصوبه کارگروه کشوری تنظیم بازار ۹۹۵ تن برنج، ۴۹۷ تن شکر، ۱۶۶ تن مرغ منجمد، ۳۳۲ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۹۵ تن روغن  و ۳۳ تن چای به هیات های عزاداری استان البرز در ماههای  محرم و صفر با نرخ مصوب اختصاص یافته است. 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص قیمت توزیع این اقلام گفت: با توجه به تصمیم کارگروه کشوری تنظیم بازار، برنج وارداتی با قیمت هرکیلوگرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر به قیمت سه هزار و ۲۵۰ تومان، مرغ منجمد به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت ۴۷ تا ۵۲ هزار تومان، روغن جامد در حلب‌های پنجکیلویی و ۱۶ کیلویی با نرخی معادل ۱۵ درصد کمتر از نرخ مصرف کننده و چای وارداتی با قیمت هرکیلوگرم بین ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۹ هزار و ۸۸۰ تومان توزیع می شود.

استان البرز حدود سه هزار هیات مذهبی دارد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز محرم ۹۸ هیأت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول