Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:22:56 GMT

قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهدمقدس کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۵۳۰

قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهدمقدس کاهش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از کاهش قیمت ۲۰ قلم کالا در مشهد خبر داد. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار داشت: در بازه زمانی یک ماهه حدود 52 قلم کالا را رصد کردیم که از این تعداد کالا 20 قلم با کاهش قیمت همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: عمده این کالاها که با کاهش قیمت همراه بوده شامل مصالح ساختمانی و گوشت می‌شود و علاوه بر این، 16 قلم کالا با افزیش قیمت و 16 قلم نیز بدون تغییر قیمت باقی مانده است.

رسولیان افزود: قیمت بیشتر کالاها به ویژه اقلام اساسی در استان از متوسط کشوری پایین‌تر است، در ماه‌های محرم و صفر، کالاهای اساسی مورد نیاز هیئات مذهبی مانند شکر، برنج و گوشت بدون هیچ مشکلی تامین می‌شود و در این زمینه اتاق اصناف همکاری خواهد کرد.

قیمت اقلام پروتئینی، میوه و تره‌بار در بازار مشهد؛ شنبه 16 شهریورماه + جدولقیمت اقلام پروتئینی و میوه در بازار زاهدان؛ شنبه 16 شهریورماه + جدولارائه اقلام غذایی و ضروری به هیئت‌های مذهبی لرستان آغاز شد

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در استان از متوسط کشوری هزار تومان ارزان‌تر و نیز قیمت گوشت قرمز لاشه گوسفندی در استان هر کیلو 85 هزار تومان بوده که این رقم در میانگین کشوری 98 تومان است.قیمت هر کیلو گوسفند زنده هم در استان 43 هزار تومان است، در صورتی که قیمت گوشت زنده در میانگین کشوری هر کیلو 47 هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: قیمت لوبیا و عدس در استان از میانگین کشوری کمتر است،  قیمت چای نیز هر بسته در استان 65 هزار تومان بوده در صورتی که این مبلغ در میانگین کشوری 66 هزار تومان است.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است