Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:00:09 GMT

افزایش چشمگیر قرارداد فن دایک با لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۸۳۳

لیورپول بعد از افزایش چشمگیر قرارداد مدافع هلندی خود با این بازیکن برای ۶ سال دیگر به توافق رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هنوز چهار سال دیگر از قرارداد ویرجیل فن دایک با لیورپول باقی مانده است و در این بین باشگاه لیورپول با افزایش چشمگیر قرارداد این مدافع زمینه ماندن او در این تیم برای سالهای بعد را نیز فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدافع که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد و یکی از شانس های اصلی توپ طلا ۲۰۱۹ است توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد و کیفیت بالای بازی او باعث شده است تا لیورپول نگران از دست دادن احتمالی بازیکن خود باشد که به همین خاطر تا ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق این بازیکن را افزایش خواهد داد تا خیال قرمزها بابت ماندن این بازیکن در جمع لیورپولی‌ها راحت باشد.    لیورپول برای به دست آوردن این بازیکن ۷۵ میلیون پوند به تیم ساوتهمپتون پرداخت کرد و مدتها به دنبال جذب او بود. رکوردی که البته بعدها شکسته شد و اکنون در اختیار هری مگوایر است.   او در این تیم توانسته در دو فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد و اخیرا سوپرجام اروپا را نیز به دست آورد.    فان دایک در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان نیز است.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی گفت: در دوره اخیر این جشنواره سطح برگزاری و کیفیت اجرا‌ها به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته است که این پیشرفت، نتیجه تلاش‌های مستمر و جذب مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ذبیحی، دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.


دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجرا‌ها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.
در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی