Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراهانی با اشاره به حادثه هفته گذشته برای نوجوان ۱۷ ساله گفت: برای بار دوم به لزوم توجه به ایمنی بوستان، پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی شهری به شهردار تهران تذکر می دهم.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «مجید فراهانی»در تذکر به شهردار تهران بر لزوم توجه به ایمنی بوستان ها، پارک های محلی و تاسیسات و فضای عمومی شهری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به حادثه هفته گذشته در یکی از پارک های سطح شهر گفت: سه شنبه هفته گذشته 12 شهریور نوجوانانی که در فضای سبز بزرگراه شهید ستاری مشغول بازی بودند، با افتادن توپ شان تا محوطه مخزن و ورود یکی از این نوجوانان برای برداشتن توپ به غرق شدن و فوت نوجوان 17 ساله منجر شد که این ضایعه دلخراش را به خانواده داغدار این فرزند تهران تسلیت می گویم و از حادثه پیش آمده متاثر و از شهرداری تهران گلایه مندم.

 

فراهانی تاکید کرد: به رغم تذکر من در 18 تیر ماه امسال در خصوص لزوم توجه به ایمنی بوستان ها، پارک های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده ها و پاسخ شهردار تهران در چهار شهریور باز هم بی توجهی به ایمنی زمینه ساز حادثه ای شد و خانواده ای را داغدار کرد.

 

وی بر لزوم ارتقای ایمنی در فضای شهری تاکید کرد و گفت: بدون شک غفلت از ایمنی و سلامت شهروندان نابخشودنی است و باید ضمن روشن شدن ابعاد این حادثه ابراز همدردی و دلجویی از خانواده داغدار با افرادی که سهل انگاری، قصور و بی توجهی آنها زمینه ساز این حادثه شده است به صورت جدی برخورد شود.

 

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره لزوم توجه به ایمنی بوستان، پارک های محلی، تاسیسات و فضای عمومی شهری برای بار دوم به شهرداری شهر تهران تذکر داد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم و نقاط حادثه خیز در فضای عمومی شهری باید در برابر بروز هرگونه حادثه ایمن سازی شود.

 

فراهانی تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام حناچی، شهردار تهران شاهد حضور و بهره مندی ایمن و امن شهروندان تهرانی در بوستان ها، پارک ها و سایر اماکن تفرجگاهی شهر باشیم.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم شیرخوارگان حسینی محرم عزاداری محرم همایش شیرخوارگان حسینی مسجد حضرت علی اصغر ع عزاداری امام حسین ع خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان عضو شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها