Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@09:18:45 GMT

نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۸۹۲۰

نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۸ اعم از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها با آزمون یا صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت گرفته است بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون اعلام شده است، می‌توانند برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند. (آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه و شبانه www.tvu.ac.ir می‌باشد).

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۸۷ هزار و ۵۰۱ داوطلب در این دوره‌ها پذیرش شدند.

توکلی تاکید کرد: بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (۷ و ۸) صفحات ۱۲۰ تا ۱۴۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۸، نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام و در یکی از روز‌های شنبه مورخ ۲۳ و یکشنبه ۲۴ شهریور ماه با در دست داشتن مدارک لازم به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

به گفته وی، داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۸ در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیم‌سال اول است، قرار گرفته‌اند، به شرط مجاز به ثبت‌نام در مؤسسه محل قبول خود خواهند بود که دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام ۳-۳-۶) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۸ با موفقیت طی کرده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سازمان سنجش دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد

سید محمود عرب گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای استان قم در بخش دولتی در هشت مرکز با حضور ۳۵ مربی درون‌سازمانی و حدود ۸۰ مربی برون‌سازمانی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  عنوان کرد: این آموزش‌ها به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر دوره در یک هزار و ۳۷۰ دوره آموزشی و ۳۶۹ حرفه آموزشی ارایه شده‌است.

او ادامه داد: ۱۰ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت مربوط به آسیب دیدگان اجتماعی، ۶ هزار و ۷۱۶ نفر ساعت مربوط به افراد دارای معلولیت، هفت هزار و ۵۲۵ نفر ساعت مربوط به پناهندگان و اتباع خارجی، ۳۸ هزار و ۷۹۹ نفر ساعت مربوط به دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ۱۰۴ هزار و ۸۷۴ نفر ساعت مربوط به دانش آموزان و ۵۳ هزار و ۹۹۱ نفر ساعت مربوط به دانشجویان بوده‌است.

به گفته عرب، ۷۶ هزار و ۹۴ نفر ساعت مربوط به زنان خانه‌دار، ۷۲ هزار و ۵۰۵ نفر ساعت مربوط به زنان سرپرست خانوار، ۱۳۷ هزار و ۶۰۷ نفر ساعت مربوط به زندانیان، ۵۳ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت مربوط به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، ۱۰۷ هزار و ۶۸۰ نفر ساعت مربوط به ساکنان مناطق روستایی، ۱۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت مربوط به سربازان وظیفه، ۱۴۸ هزار و ۹۳۷ نفر ساعت مربوط به بنگاه‌های اقتصادی و ۱۱ هزار و ۶۵۹ نفر ساعت مربوط به عشایر می‌باشد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  گفت: همچنین ۶ هزار و ۱۸۶ نفر ساعت مربوط به کودکان کار و خیابانی، ۷۱۶ هزار و ۶۹۸ نفر ساعت مربوط به متقاضیان مهارت‌آموزی، پنج هزار و ۵۲۰ نفر ساعت مربوط به مشمولان بیمه بیکاری و ۴۲ هزار و ۵۲۳ نفر ساعت مربوط به معتادان بهبود یافته‌است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم  یادآورشد: از مجموع ۱۹ گروه هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور، به ۱۸ گروه هدف در استان قم، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود؛ گروه هدف ساکنین مناطق محروم مرزی در استان قم، مصداق ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی