Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 21 ساله تیم ملی فرانسه از شب به یاد ماندنی خود در پارک دو پرانس می‌‌گوید.

طرفداری- مهاجم لیل، جاناتان ایکونه شب گذشته در جریان پیروزی 4 گله فرانسه برابر آلبانی، خود را به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال فرانسه معرفی کرد.

به گزارش اکیپ، ایکونه پس از پایان بازی که با‌ گل‌زنی او همراه بود، گفت:

هیچ‌گاه این شب را فراموش نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتاً رویایی بهتر از این ندارم. گلی که زدم؟ دیدم که در موقعیت خوبی قرار دارم و سپس چرخیدم و شوت زدم، در حقیقت می‌خواستم به نبیل فکیر پاس بدهم، اما او به من پاس داد و من هم گل را به ثمر رساندم، چیزی که برای من مانند یک رویا می‌ماند.

در ادامه، ایکونه در رابطه با وفق‌پذیری با تیم ملی فرانسه، افزود:

در تمام هفته، همه می‌خواستند که من احساس راحتی داشته باشم. کادر فنی، سرمربیان و تمام بازیکنان. به همین دلیل است که زمانی که در زمین بودم، می‌دانستم باید چه کاری انجام دهم. به‌خاطر همین است که شروع خوبی داشتم. این شب برای من فوق‌العاده بود، برای تمام بازیکنان، ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم. قبل از این‌که برای مصاحبه بیایم، درحال تماشای فیلم گل‌ام بودم و این موضوع من را بسیار خوشحال می‌کند. امیدوارم در ادامه این وضعیت برابر آندورا هم تکرار شود به‌خاطر این‌که آن بازی یک فرصت دیگر برای من است، فرصت دوم من.

دیدیه دشان نیز در صحبت‌های خود با تمجید از عملکرد مهاجم جوان تیم ملی فرانسه، او را به یک باتری برقی تشبیه کرد. فرانسه باید روز سه‌شنبه در دیگر بازی خود در مرحله مقدماتی یورو 2020 به مصاف آندورا برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود