Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:14:39 GMT

برپایی آزمون ارتقای کمربند کونگ فو توآ در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۳۷۳

برپایی آزمون ارتقای کمربند کونگ فو توآ در گیلان

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز یکشنبه در خصوص برپایی این دوره در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره با حضور کونگ فوکاران زبده و در ارتقای کمربند دان یک تا دان چهار در رشت برگزار شد.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس، ۴۷ کونگ فو کار برای ارتقای کمربند خود در این دوره شرکت کردند که محمود نمازی پور نیز از استان گیلان و یکی از مربیان باسابقه کونگ فوتوآ کشور به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  به افرادی که در پایان این دوره  بتوانند نمره قبولی دریافت کنند، درجه کمربند جدید کونگ فو توآ اهداء می شود.

وی بیان کرد: توآ یکی از سبک های قدیمی و معروف کونگ فو بشمار می رود که استان گیلان نیز در این سبک ، یکی از قطب های برتر کشور محسوب می شود و اساتید ، مربیان و کونگ فوکاران برجسته و زبده ای از این استان در سبک توآ در سطح کشور فعالیت دارند. 

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان