Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور،٥٥٠٠ آمبولانس، ٤٢ فروند اورژانس هوایی، ٣٣٠ موتورآمبولانس، ٦٤ اتوبوس آمبولانس و ١٧٠٠٠ پرسنل فوریت های پزشکی، به هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز: پیرحسین کولیوند،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایّام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی، درخصوص تمهیدات سازمان اورژانس در این ایّام، تصریح کرد: در ایّام سوگواری حسینی، تمامی پرسنل فوریت های پزشکی به صورت آماده باش در تمام نقاط کشور حضور داشته و با استقرار در میادین و در مجاورت تکایا و مساجد، به ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مردم و عزاداران عزیز می پزدازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در مسیر جاده ها نیز پوشش مناسبی توسط پرسنل فوریت های پزشکی درخصوص ارائه خدمات اورژانسی برقرار است، اظهار کرد: در این ایّام کلیه آمبولانس ها، بالگردها و موتور آمبولانس ها در محل های از پیش تعیین شده با تمام تجهیزات استقرار دارند؛ همچنین، اتوبوس آمبولانس ها با استقرار در مکان های حساس به عنوان درمانگاه سیار انجام وظیفه خواهند کرد. 

رییس سازمان اورژانس کشور درخصوص جزییات خدمات رسانی در ایّام سوگواری محرم، خاطرنشان کرد: در این ایّام،٥٥٠٠ آمبولانس، ٤٢ فروند اورژانس هوایی، ٣٣٠ موتورآمبولانس، ٦٤ اتوبوس آمبولانس و ١٧٠٠٠ پرسنل فوریت های پزشکی در حالت آماده باش، به هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F5Z برچسب ها: عاشورا ، تاسوعا ، امداد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عاشورا تاسوعا امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور