Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۴۱ پایگاه بهزیستی در استان کرمانشاه آماده جمع آوری نذورات مردمی طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است، اظهار داشت: این پایگاه‌ها آماده دریافت نذورات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین هستند.

وی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان یک مرجع ذی صلاح در راستای کمک به فقرا و اطعام نیازمندان، آمادگی جمع آوری نذورات مردم و خیرین در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه‌های بهزیستی استان کرمانشاه از ساعات اولیه روز تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت خواهند کرد و آماده دریافت نذورات و کمک‌های نقدی افراد و خیرین هستند.

این مسئول ادامه داد: واحدهای تابعه بهزیستی در راستای توزیع و اجرای نیت خیرخواهانه افراد در بین جامعه هدف شامل معلولین، نیازمند و مددجویان تحت پوشش پای کار خواهند بود.

شریفی از وجود ۷ پایگاه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه پاسداران، بلوار زن، بلوار بهزیستی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه به آدرس بلوار شهید مصطفی امامی روبه روی پارک معلم، جنب اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز توانبخشی جامع الهیه واقع در شهرک بهداری جنب پارک قائم آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم در این ایام هستند.

وی عنوان کرد: مرکز توانبخشی شهید ادبیان به نشانی میدان شهدا، جنب میدان تره بار، مرکز آموزشی بهزیستی به آدرس بلوار طاقبستان، جنب سازمان تأمین اجتماعی، شیرخوارگاه معتضدی واقع در خیابان اربابی و مرکز اورژانس اجتماعی واقع در شهرک معلم، میدان حافظ، خیابان دهخدا، رو به روی مسجد رضوی از دیگر پایگاه‌های بهزیستی استان برای جمع آوری نذورات مردم و خیرین در ایام مذکور است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: جذب کمک‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه به صورت نقدی نیز از طریق کد USSD با شماره گیری تلفن #۱۲۰*۶۶۵۵* امکان پذیر است.

کد خبر 4714009

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه تاسوعا و عاشورا نذورات هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران

ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: کاروان‌های شادی هم‌زمان با دهه کرامت در این شهرستان به حرکت در آمده و در مناطق شهری و روستایی برنامه اجرا می‌کنند.

علی معینی در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های دهه کرامت در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط معنوی و مشارکت مردمی در بزرگداشت این مناسبت رویکرد برنامه‌ها بوده که مفاهیم رضوی و احسان و دوستی با اهل البیت(ع) گسترش خواهد یافت.

وی افزود: عمده برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و مشارکت تشکل‌های مردمی اجرا خواهد شد که دستگاه‌های دولتی و اداری از آن‌ها حمایت می‌کند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، حرکت کاروان شادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه خانواده‌ها، کودکان و نوجوان و مسابقه فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است که در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌شود.

معینی ادامه داد: خادمین حرم حضرت معصومه(س) نیز در سه روز از این جشن‌های مردمی همراه با کاروان شادی خواهد بود و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

وی یادآور شد: مدارس یکی از مراکز میزبان این گروه‌های هنری، خادمان حضرت معصومه(س) و کاروان شادی هستند که بخش ویژه آن برای مدارس دخترانه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای برنامه‌های کرامت همکاری دارند، تصریح کرد: جشن و همایش سه هزار نفری خانوادگی رضوی نیز پیش بینی شده که هفته آینده اجرا می‌شود.

معینی اضافه کرد: در این همایش خانوادگی علاوه بر ارائه برنامه‌های هنری، نمایشگاه فرهنگی و دستاوردهای دختران شهرستان نیز برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های فرهنگی، تبلیغات شهری و گرامیداشت روز دختر در برنامه‌های این دهه قرار دارد، خاطرنشان کرد: جشن‌های مردمی در بیش از ۷۰ مسجد این شهرستان برگزار و آیین تکریم آستان مقدس امامزادگان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون معتقد است جشن‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به‌صورت مردم محور برگزار شود و زمینه مشارکت آحاد جامعه را فراهم کند و سلایق مختلف را در کنار یکدیگر جمع کند که تجلی اتحاد و دوستی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟