Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:51:29 GMT

دستگیری سارقان موتورسیکلت و لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۶۴۶

دستگیری سارقان موتورسیکلت و لوازم خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منصور حشمتیان در تشریح این خبر بیان داشت: دو بامداد پنجشنبه هفته گذشته بود که عوامل گشت کلانتری در محدوده تهرانپارس خیابان اتحاد به یک موتورسیکلت مشکوک دو ترکه برخورد کردند و با بررسی شماره پلاک آن متوجه سرقتی بودن دستگاه شدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که متهمان در حال زاغزنی خودروهای پارک شده در کنار خیابان بودند به آنها دستور ایست داده شد اما هر دو متهم سوار بر موتورسیکلت متواری شدند که پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد هر دو متهم، سابقه دار می‌باشند و موتور سیکلت آنها سرقتی است، عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با هدف سرقت لوازم خودروی شهروندان تهرانی این موتورسیکلت را سرقت کرده بودند که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماندند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده‌ای هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4714086 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت خودرو دستگیری سارق شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق اربعین حسینی پیروز حناچی بانک سرمایه محسن حاجی میرزایی شهر تهران شورای شهر سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار