Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه 15 شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه "نیهون بودوکان" آغاز شده است که امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای کشورمان در دیدارهای پایانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا بهمنیار در اولین مبارزه خود ۳ بر صفر "جلنا پنهار" از کرواسی را شکست داد. در بازی دوم  ۸ بر صفر "مادوری پوانسن" از مالزی را شکست داد و در مبارزه سوم  نیز با نتیجه ۴ بر 3 "آیاکا تادانو" از ژاپن را شکست داد. بهمنیار در چهارمین دیدار پس از تساوی 2 بر 2 مقابل باخرینیسو باباروا از ازبکستان با قانون سنشو برنده تاتامی شد و گام به دور نیمه نهایی گذاشت. وی در این مرحله ۵ بر صفر پونگ کو از چین تایپه را مغلوب کرد و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا امروز (یکشنبه) به مصاف "الکساندرا رچیا" فرانسوی رفت و با شکست این کارته کا به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

البته صبح امروز(یکشنبه) بهمن عسگری و مجید حسن نیا در رده بندی این رقابت‌ها با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۳ ضمن قرار گرفتن در رده نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور با نمره ۹.۵۹۶ و ازبکستان با نمره ۹.۵۸۰ نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال