Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:44:47 GMT

موضع باشگاه تراکتور درباره احتمال عفو بیرانوند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۹۷۷۳

موضع باشگاه تراکتور درباره احتمال عفو بیرانوند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور می گوید در آیین نامه انضباطی مصداقی به نام بخشش وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که عذرخواهی علیرضا بیرانوند از هواداران تراکتور به خاطر حرکتش در بازی هفته گذشته بهتر از تنبیه کردن او است و این موضوع اعتراض های شدیدی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ ماده قانونی برای بخشش نداریم. در قانون مجازات اسلامی مبحثی تحت عنوان عفو داریم اما در اینجا مصداقی ندارد. به همین خاطر نمی شود قانون را نادیده گرفت. اگر این کار را انجام دهیم، برخورد سلیقه ای است.


وی ادامه داد: بحث فرهنگ و اخلاق عذرخواهی کاملا پسندیده است و ما استقبال می کنیم امابازیکنی که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند، نمی شود در مدتی کوتاه 4، 5 بار اشتباه کند. اینکه ما در هر بازی اشتباه کنیم و بعد از عذرخواهی سوءاستفاده انجام دهیم، پسندیده نیست.


معاون حقوقی تراکتور همچنین گفت: ما وظیفه اخلاقی و قانونی خود را انجام دادیم. از این رو روحیه تمکین به قانون را در تیم و بین هواداران خود گسترش می دهیم. یعنی اینکه اگر مساله ای ر خ می دهد، می گوییم اجازه بدهید از منظر حقوقی کتبا و قانونا اعتراض کنیم. حال این کاری که فدراسیون انجام می دهد، نقض غرض است و مخالف رویه ما عمل می کنند که این موضوع تبعاتش دامن فوتبال دوستان را می گیرد.


کاراندیش در پایان افزود: ما هواداران بافرهنگی داریم اما مکررا هم داریم فرهنگ سازی می کنیم. اگر قرار باشد اقدامی از سوی کمیته انضباطی انجام نشود، آش همان است و کاسه همان.

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک و حذف از رقابت‌های جام حذفی،  اظهار کرد: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آن سخت است.

او درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه ۲ گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا (ورزشگاه امام خمینی (ره)) سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس ۲ به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار درباره اینکه هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند، گفت: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

او افزود: من یک لحظه هم به بازی با سپاهان فکر نکردم و تمرکزم به این بازی بود و تعویض‌هایی که انجام شد براساس همین بازی انجام دادیم. علیرضا بیرانوند شرایط بازی کردن را نداشت و تمرین هم با تیم نکرده بود تا در این بازی از او استفاده کنیم.  

سرمربی پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای تمدید قراردادم شده است و برای ادامه همکاری علاقه دارم. ما  بازی‌های مهمی در لیگ داریم و باید احساساتمان را کنترل کنیم و تمرکزمان روی دیدار‌های مهم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است