Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در خصوص بی توجهی ادارات آب، برق و ... به مرمت پس از حفاری در شهر تذکر داد.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «حجت نظری» در جلسه امروز شورا در تذکر به برخی سازمان ها و نهادها گفت: در مورد بی توجهی برخی سازمان ها و نهادها نظیر اداره آب، اداره برق و حتی سایر ارگان های خدماتی به حقوق شهروندان تذکر می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران افزود: در یک ماه اخیر از چند نقطه تهران به ویژه از نقاط مرکزی شهر بازدید کرده و متوجه شدم که متولیان آب، برق، گاز و امثال آن بعضا حفاری و کنده کاری در سطح معابر انجام داده اند اما پس از پایان عملیات این معابر را مرمت و تعمیر نکرده اند.

 

وی تصریح کرد: شهرداری تهران مشخصا معاونت مالی و اقتصادی ضمن اهتمام و جدیت بیشتر در الزام دیگر دستگاه ها به بازسازی و مرمت مراکز حفاری شده تعامل مناطق با دستگاه های خدماتی را تسهیل کنند و امکان تهاترهایی که به آسایش شهروندان منجر می شود را فراهم کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از دستگاه های مربوطه می خواهم تا برای احترام به حقوق شهروندان بلافاصله پس از اتمام عملیات نسبت به اصلاح معابر و بازگرداندن آن به حالت اولیه اقدام کنند چرا که تعلل در این روند باعث بروز برخی مشکلات نظیر تصادف و اخلال در رفت و آمد شهروندان شده است و دشواری هایی هم برای معلولان ایجاد کرده است.


نظری با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ضمن تسلیت این ایام از شهروندان به خصوص عزاداران حسینی دعوت می کنم تا به مسئله پسماند به جا مانده از ایستگاه های صلواتی، هیئت ها و تکایا توجه داشته باشند و تا حد امکان به جای استفاده از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی از مواد تجزیه پذیر یا قابل شست و شو استفاده کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی ماه محرم محرم عزاداری محرم همایش شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضرت علی اصغر ع کانون های مساجد مسجد خبرگزاری شبستان حجت نظری شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900323

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد