Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس، مجید شایسته سرپرست سابق فدراسیون، با حضور خانواده تنیس و اهالی رسانه از  مزایده زمین  آکادمی تنیس استقلال خبر داد و از این مورد به عنوان یک اتفاق خوب در این رشته ورزشی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: شایسته: برخی‌ها مرا در تنیس نمی‌خواستند/ قرائتی مخالف حضور من در ورزش بود

این در حالی است که زمین آکادمی فعلا متعلق به فدراسیون تنیس بوده است و مسئولان این فدراسیون به دلیل هزینه‌های بالای اجاره بها قصد دارند تا آن را به مزایده عمومی بگذارند که در نهایت زمین آکادمی متعلق به بخش خصوصی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فدراسیون تنیس در این مزایده شرکت نکرده  و علت آن را درخواست رقم بالاتر برای خرید توسط بخش خصوصی عنوان شده است.  

با همه این تفاسیر، به مزایده گذاشتن زمین آکادمی تنیس استقلال چندان فرقی به حال تنیسور‌های ملی پوش نمی‌کند و به نظر می‌رسد از به مزایده گذاشتن این زمین نه خوشحالی خود را ابراز می‌کنند و نه درباره ناراحتی شان حرفی به میان می‌آورند، چرا که این بازیکنان تا امروز که این آکادمی متعلق به فدراسیون تینس بوده به غیر از تمرین‌های تیم ملی، باید برای استفاده از زمین و تمرینات شخصی شان به این آکادمی پول پرداخت می‌کردند و اگر درخواست تخفیفی داشتند باید از طرف فدراسیون تنیس نامه‌ای به آکادمی ارائه می‌کردند تا تمرینات را باز هم به صورت پولی، اما با مبلغی کمتر کرایه و دنبال کنند! همچنین گفته می‌شود تعداد دفعاتی که بازیکنان پا به این زمین تمرینی گذاشته اند کمتر از تعداد انگشتان یک دست بوده و تقریبا قید تمرینات را در این زمین زده اند.  

به نظر می‌رسد تنها خواسته بازیکنان ملی پوش و تنیسور‌های باسابقه کشورمان از مسئولان فدراسیون تنیس به ویژه احمد نامنی به عنوان سرپرست جدید، این است که اگر این زمین به مزایده هم گذاشته می‌شود، همکاری فدراسیون با بازیکنان برای استفاده از امکانات آکادمی بیشتر شده  تا با خیال راحت تری بتوانند در این زمین به تمرین بپردازند، چرا که این روز‌ها به نظر می‌رسد حضور بازیکنان در این آکادمی کمی به مشکل برخورده است و اکثریت بازیکنان ترجیح می‌دهند تا در زمین‌های دیگری تمرینات خود را دنبال کنند.  

حالا باید دید امروز در نهایت آکادمی تنیس استقلال به مزایده گذاشته می‌شود و یا باز هم مانند گذشته با برگزاری جلساتی پی در پی تنها بحث واگذاری آن میان خانواده تنیس مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون تنیس مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، برای درک تفاوت دیابت نوع یک و دو لازم است به چند فاکتور مهم توجه داشت، زیرا آگاهی داشتن از تفاوت دیابت نوع یک و دو به افراد کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر بیماری‌شان را کنترل کنند. دیابت نوع یک دیابتی است که فرد در کودکی مبتلا می شود و تا آخر عمر همراه بیمار هست و وابسته به مصرف انسولین است اما دیابت نوع دو که بیشتر در میانسالی اتفاق می افتاد در اثر سبک زندگی نادرست پیش می آید.

کد خبر 849351 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سلامت قند انسولين خبر مهم بیماری - دیابت

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • (ویدئو) بازیکنان ختافه دست در دست مادرانشان در زمین حاضر شدند