Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@22:10:06 GMT

ثبت نام ۲۲۷ هزار نفر در سامانه سماح

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۰۱۶۷

ثبت نام ۲۲۷ هزار نفر در سامانه سماح

به گزارش جام جم آنلاین، امیر مرادی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: ۴۰ هزار و ۵۴۴ نفر نفر مربوط به استان تهران، ۲۵ هزار و ۵۱۲ نفر استان خوزستان، ۱۹ هزار و ۵۰۸ نفر استان اصفهان، ۱۷ هزار و ۴۰۳ نفر استان خراسان رضوی و ۱۷ هزار و ۳۷۸ نفر استان فارس و ۱۰ هزار و ۷۸۸ نفر نیز از استان قم هستند.

وی گفت: با توافق ایران و عراق زائران می‌توانند از ۱۰ شهریور (اول محرم) تا ۷ آبان (۳۰ صفر) بدون نیاز به روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح، همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد کشور عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی افزود: لغو روادید برای بازه زمانی مذکور اجرایی است و خارج از این محدوده زمانی، زائران موظف به تهیه روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.زائران برای پرداخت هزینه‌های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح، رایگان و هزینه‌های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است، افزود: مجموعه مبلغ دریافتی برای این خدمات ۲۲ هزار تومان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامانه سماح زیارت اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان