Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:12:11 GMT

بازرسی از ۲۵۴ واحد صنفی و غیرصنفی پلدشت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۰۳۱۲

بازرسی از ۲۵۴ واحد صنفی و غیرصنفی پلدشت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵۴ بازرسی از اماکن صنفی و غیرصنفی شهرستان انجام و ۱۲۹ پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی، با اشاره به بازرسی از اماکن صنفی و غیرصنفی پلدشت گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵۴ بازرسی از اماکن صنفی و غیرصنفی شهرستان انجام و ۱۲۹ پرونده تخلف تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۶ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۳۰۰ ریال بوده و عمده تخلف‌ها مربوط به گران‌فروشی، درج‌نکردن قیمت، احتکار، کم‌فروشی و صادر نکردن فاکتور است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت، اظهار کرد: ۳۷ مورد مربوط به نانوایی ها بوده و ارزش ریالی این پرونده‌ها سه میلیون و ۵۷۶ هزار ریال است.

وی، افزود: این تعداد بازرسی توسط ۱۳ اکیپ از شهرستان‌های ماکو، پلدشت و استان و با حضور ۳۰ نفر در این شهرستان انجام شد.

به گفته باقرنژاد، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد