Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقار نسب اجرای قانون 90 به 10 را کار سختی دانست.

طرفداری- بیژن ذوالفقارنسب، در خصوص دربی تهران که قرار است روز 31 شهریور ماه برگزار شود، گفت:

به نظر من هم پرسپولیس هم استقلال مشکلات خاص خودشان را دارند و هر دو تیم با تغییر کادر فنی روبرو شدند. اما به هر حال فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر باشد. به هر حال باید پذیرفت که شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و هیچ کارشناسی نمی‌تواند این بازی را از قبل ارزیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم و مطمئنا هر تیمی که بتواند با آرامش بیشتری وارد بازی شود، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.

وی در خصوص اجرای قانون 90 به 10 برای تماشاگران تصریح کرد:‌

فکر می‌کنم خیلی کار سختی است که بخواهند قانون 90 به 10 را اجرا کنند. به نظرم حساسیت‌های زیادی برای این مسئله وجود دارد و باید این موضوع از همه نظر بررسی شود.  به هر حال هستند کسانی که به دنبال شیطنت‌های ورزشی هستند و باید مراقب همه این مسائل بود. نباید اجازه داد که کار بلیت‌ها به بازار سیاه برسد. چرا که در دربی‌های قبلی این مشکلات وجود داشت و باید همه چیز حساب و کتاب داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم بعد از دو بازی در لیگ برتر تصریح کرد:

به نظر من باید به کادر فنی جدید فرصت داد چرا که اگر به هر دلیلی بخواهند این قرارداد ادامه پیدا نکند آنها می‌توانند از فیفا پولشان را بگیرند و به همین دلیل باید به آنها زمان داد تا توانایی‌های خود را نشان دهند. پرسپولیس بازی اول را برد و بازی دوم را باخت و به نظر من باخت به تراکتور در زمین حریف اینقدر هم بد نیست.

ذوالفقارنسب درباره تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس گفت:

به نظر من انتخاب انصاری‌فرد را به فال نیک گرفت چرا که او از مدیران جوان ورزشی است و می‌تواند با پیشینه ورزشی که دارد در پرسپولیس موفق باشد. انصاری‌فرد ورزشکار خوبی بود و در دوران فوتبالش هم باهوش بازی می‌کرد و امیدوارم بتواند این ذکاوت را در کار مدیریت هم به کار بگیرد. البته یک موضوع مهم وجود دارد و آن این است که او کارگروه‌هایی که برای خود انتخاب می‌کند بتوانند یاری دهنده مدیران باشد. او باید همکاران خوبی برای خود انتخاب کند و از افرادی بهره ببرد که بتوانند چرخ پرسپولیس را به حرکت در بیاورند.

وی درباره اینکه صحبت از تغییر هیأت مدیره پرسپولیس هم وجود دارد، اظهار داشت:

این مسئله به مدیریت کلان پرسپولیس و سیاست گذاری در آن برمی‌گردد.امیدوارم افراد خبره‌ای در کار حضور داشته باشند و با سلامت فکری بتوانند کارها را پیش ببرند.

به نقل از فارس،‌ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شایعه حضور شما در هیأت مدیره بعدی پرسپولیس به گوش می‌رسد و آیا این مسئله را تائید می‌کنید، تصریح کرد:

من این مسئله را تائید نمی‌کنم چرا که هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده است. به هر حال اگر قرار باشد کسی عضو هیأت مدیره شود باید از قبل با او صحبت کنند و از او برنامه بگیرند. عطاری نیست که با مراجعه به مغازه جنس مورد نظر را بخرید!هیچ صحبتی برای حضور در هیأت مدیره جدید پرسپولیس با من نشده و من این مساله را تکذیب می‌کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها