Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر علی اسحاقی با اشاره به برگزاری سخنرانی های علمی با حضور اساتید برجسته از کشورهای آلمان و ایتالیا در موسسه رازی، افزود: در چند سال اخیر با توجه به سیاست توسعه روابط بین المللی موسسه رازی، از حدود ۲۰ متخصص شناخته شده جهانی در حوزه فعالیت های تشخیصی مرتبط با حوزه کاری موسسه برای حضور و برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی علمی دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان داشت: این برنامه ها علاوه بر تقویت مراودات بین المللی، زمینه حضور و بازدید محققان داخلی از فعالیت مراکز بین المللی را فراهم کرده و به واقع نوعی سرمایه گذاری در جهت اهداف سازمانی موسسه رازی و اجرای طرح های مشترک  با مراکز معتبر بین المللی است.

دکتر اسحاقی با اشاره به حضور دکتر «هلموت هات زل» از آلمان و دکتر «سکی» از کشور ایتالیا برای حضور در کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در کرمان، یادآور شد: این ۲ محقق نیز به دعوت موسسه رازی برای حضور و سخنرانی در کنگره بیستم به ایران آمدند و با اتمام کنگره از آنها دعوت شد با حضور در موسسه رازی در خصوص فعالیت های تشخیصی به سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی  بپردازند.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته ۲ ورک شاپ آموزشی برای محققان و اعضای هیئت علمی موسسه رازی، با سخنرانی دکتر هات زل و دکتر سکی در مورد بیماری های کلامیدیا، کمپیلوباکتر، مقاومت میکروبی، سالمونلا و این گروه از پاتوژن ها که در حیات وحش هستند و جزء بیماری های مشترک (زئونوزها) محسوب می شود، برگزار و همچنین مباحثی درباره همکار های علمی بین المللی مطرح شد.

 رئیس موسسه رازی همچنین از برنامه بهینه سازی آزمایشگاه های تخصصی موسسه رازی خبر داد و اضافه کرد: آشنایی با عملکرد آزمایشگاه های مرجع و رفرانس سازمان جهانی بهداشت دام در اروپا، مرور استانداردها، اهداف، روش کار و تکنیک های جاری در این آزمایشگاه ها، از دیگر اهداف دعوت از محققان و متخصصان شاغل در آزمایشگاه های مرجع جهانی است.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آلمان ایتالیا ایران روابط عمومی سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان