Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرری، تفاهم‌نامه علمی پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی(ره) شهرری و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به امضای رؤسای دو نهاد رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور گسترش ارتباط و ایجاد همفکری، هم‌افزایی و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیقاتی، توسعه‌ و تبادل تجربیات طرفین بوده و هدف آن استمرار ارتباط سازمان یافته بین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دانشگاه برای برطرف‌کردن نیازهای متقابل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم‌نامه مقرر شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی(ره) شهرری و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی، تألیف یا ترجمه، اجرای نظرسنجی مورد نیاز دوطرف، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی، کارگاه‌های تخصصی مرتبط برابر ضوابط دو طرف، نشر مشترک آثار پژوهشی با نشان دو طرف، همکاری در استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و منابع اسنادی و کتابخانه‌ای برابر ضوابط دو طرف و بهره‌گیری دو طرف از امکانات کارگاهی و فضای فیزیکی یکدیگر همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی