Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند گفت: رفتار او نیازی به شکایت باشگاه تراکتور ندارد که البته اگر هم شکایت کرده باشند هنوز به دست ما نرسیده است.
به گزارش آریا، اسماعیل حسن زاده درباره شکایت باشگاه تراکتور از حرکت علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، گفت: رفتار را که مطلع شدیم نیازی به شکایت تراکتور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارهایی که گزارش شود یا ارکان قضایی شکایت کنند را به طور جدی پیگیر می شویم.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: تا این لحظه هیچگونه شکایتی از باشگاه تراکتور درباره این موضوع به دست ما نرسیده است. آنها احتمال دارد شکایت خود را به سازمان لیگ برده باشند اما تا این لحظه نه شکایت خود را در اتوماسیون اداری ثبت کرده اند و نه حضوری آمده اند و آن را اعلام کرده اند.
وی ادامه داد: حساسیت هایی معمولا برای تیم های پر طرفدار به وجود می آید اما باید بگویم هیچ تاثیری در سرنوشت آرا ندارد.
اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با شبکه خبر سیما درباره حواشی ایجاد شده پیرامون حرکت علیرضا بیرانوند در دیدار تراکتور و پرسپولیس و صحبت هایی که مهدی تاج مبنی بر احتمال بخشش او بر زبان آورده دیدگاه خود را اعلام کرده است. ماحصل صحبت های حسن زاده را بخوانید:
حرکت بیرانوند نیاز به شکایت تراکتور نداشت
رفتار را که مطلع شدیم نیازی به شکایت تراکتور نداشت. رفتارهایی که گزارش شود یا ارکان قضایی شکایت کنند را به طور جدی پیگیر می شویم.تا این لحظه هیچگونه شکایتی از باشگاه تراکتور درباره این موضوع به دست ما نرسیده است. آنها احتمال دارد شکایت خود را به سازمان لیگ برده باشند اما تا این لحظه نه شکایت خود را در اتوماسیون اداری ثبت کرده اند و نه حضوری آمده اند و آن را اعلام کرده اند. حساسیت هایی معمولا برای تیم های پر طرفدار به وجود می آید اما باید بگویم هیچ تاثیری در سرنوشت آرا ندارد.
بیرانوند هیچ توضیحی به کمیته انضباطی نداده
او هیچ توضیحی به کمیته انضباطی نداده است. صحبت های بیرانوند در رسانه ها، موضع باشگاه پرسپولیس و حتی صحبت های رئیس فدراسیون در جای خودش می تواند قابل تاثیر باشد اما وظایفی که در حیطه کمیته انضباطی است قطعا با دفاعیه ایشان همراه خواهد بود. فعلا هیچ موضعی از باشگاه پرسپولیس و بیرانوند در اختیار ما قرار نگرفته است. رکن قضایی برای رسیدگی آدابی دارد که باید رعایت شود.
تاج نظرش را گفته است
البته در قانون آمده است اگر کسی بعد از ارتکاب تخلف چنین موضعی بگیرد و اظهار ندامت کند در تصمیم گیری دخالت داده خواهد داشت. آقای تاج هم نظر خودش را گفته است. آقای تاج یا آقای کفاشیان هیچ وقت در دوران ریاست خود در آرا دخالت نکردند و فقط دیدگاه خودشان را گفته اند.
برای صدور حکم تحت فشار نیستیم
اصلا چنین سختی ای را نمی بینم. رفتار بیرانوند را نه داور گزارش کرده و نه ناظر بازی به آن پرداخته است. رفتار شکار شده ای را از بیرانوند در فضای مجازی دیدیم و این طبیعی است که پرونده ای را ایجاد کرده و به آن رسیدگی کنیم. اگر رفتار بیرانوند را ناظر مسابقه یا داور گزارش می کرد قطعا همان روز اول به آن رسیدگی می کردیم.
به عواقب حکم توجهی نمی کنیم
فرصت لازم را به او می دهیم. ما نامه زمان حضور بیرانوند در کمیته انضباطی را نوشتیم. هیچ توجهی به اینکه صدور حکم، چه عواقبی دارد نداریم. تعصبات تیمی به قدری پررنگ شده است که هربار محکوم به طرفداری از یک تیم خاص می شویم. مثلا بیرانوند را در بازی افتتاحیه محروم کرده بودیم و به راحتی هم آن را اجرا کردیم. بارها تهدید شدیم اما کارساز نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احضار بیرانوند رئیس کمیته انضباطی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی