Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:44:46 GMT

صالحی: برجام جاده یک طرفه نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۳۵۱

صالحی: برجام جاده یک طرفه نیست

رییس سازمان انرژی اتمی بعد از دیدار و گفت‌وگو با رییس موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: برجام جاده یک طرفه نیست، اگر قرار است یک طرفه باشد ایران در زمان مناسب تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد و در سه گام تا کنون این تصمیمات را انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر صالحی پیش از ظهر روز یک‌شنبه بعد از دیدار با رییس موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کنفرانسی خبری گفت: اتحادیه اروپا قرار بود به عنوان پرکننده خلاء عدم حضور آمریکا جایگزین باشد و آن خلاء را پر کنند، اما نتوانستند آن طور که وعده داده بودند عمل کنند و بدتر از آن شنیدیم سخنگوی اتحادیه اروپا گفته است به برجام تا زمانی متعهدیم که ایران متعهد باشد، تعجب می‌کنم از این سخن؛ تعهد اروپا به چی؟ تعهد به عدم پایبندی است یا خلف وعده؟

این خبر تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دكتر علي اكبر صالحي آژانس بين المللي انرژي اتمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند