Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، استخدام افراد مذکور در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیئت دولت در ادامه، با تخصیص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران‌های پیش‌آمده درخصوص آب در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در استان خوزستان و شور شدن آب رودخانه بهمنشیر به عنوان تنها منبع تأمین آب نخیلات و نیز خسارات وارده به کشاورزان در بخش‌های زراعی، باغی و نخیلات، موافقت کرد.

بر این اساس، مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بابت پاجوش‌های تازه کشت شده و تولید نخیلات و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای میانکاری نخیلات (سبزی، صیفی، یونجه) به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص می‌یابد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هیئت دولت آموزش پرورش معلم استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند