Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان فر روز یکشنبه از آمادگی زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی از سوی ارتش خبر داد و اظهار کرد: در این راستا برای احداث پارکینگ در محل شهرک صنعتی قصر شیرین ۶۰ هکتار با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریان‌فر از افزایش و تقویت نیرو‌ها برای برقراری امنیت در این مرز خبر داد و افزود: پایش تصویری مسیر تردد زوار در مرز خسروی توسط نیرو‌های مستقر در منطقه انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش به رصد مسیر‌های تردد زوار از طریق پهپاد‌ها در آن‌سوی مرز‌ها اشاره و بیان کرد: با بهره‌گیری از تعدادی پهپاد نیروی زمینی ارتش مسیر زوار از لحاظ امنیتی رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: انهدام پهپاد آمریکا نشان داد که آسمان کشور با چه دقتی رصد می‌شود

او تاکید کرد: تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده‌روی زائران در راستای افزایش احساس امنیت زوار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی در این منطقه، تصریح کرد: اورژانس هوانیروز نیز در مرز مستقر می‌شود.

آریان‌فر به خدمات‌رسانی ناوگان ترابری ارتش برای خدمت به زوار اشاره کرد و افزود: برای تسریع در امور حمل و نقل زائران ناوگان، ترابری در اختیار زوار است تا بخشی از مسیر را خدمات‌رسانی کند.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش همچنین به آمادگی ارتش برای خدمات‌رسانی به ۳۵ تا ۶۰ هزار نفر در روز خبر داد و خاطر نشان کرد: تامین هر سه وعده صبحانه، نهار و شام برای زوار و همچنین میان وعده در این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

آمادگی ارتش برای خدمات‌رسانی به ۳۵ تا ۶۰ هزار نفر در روز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین