Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:45:41 GMT

کشف 67 کیلوگرم تریاک این بار در لیمو !

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۷۲۶

کشف 67 کیلوگرم تریاک این بار در لیمو !

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکت قاچاقچیان که با ۲ دستگاه کامیون بنز و پژو ۴۰۵ از استان های جنوبی کشور عازم کرمانشاه بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس آنها را تعقیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب، نهایتا در میدان بار شهر کرمانشاه نسبت به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو اقدام و بازرسی های لازم را از آنها به عمل آوردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ها، ماموران ۶۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار لیمو مخفی شده بود، کشف کردند.

او همچنین از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریور حدود ۲ تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۵ درصد رشد را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر تهیه و توزیع مواد رشد ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه