Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:37:42 GMT

۴۸۰۰ مسافر در مدارس دلیجان اسکان داده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۱۷۹۰

۴۸۰۰ مسافر در مدارس دلیجان اسکان داده شد

«مهدی دلاوری» روز یکشنبه درگفت‌وگو با ایرنا افزود: اسکان مسافران تابستانی دلیجان امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۱۵ درصد افزایش دارد.

وی اظهارداشت: از ابتدای تیر ماه تا نیمه  شهریور و پایان طرح اسکان تابستانی، ستاد اسکان آموزش‌ و پرورش دلیجان با تجهیز  ۳۵ کلاس به کولر، یخچال، تلویزیون و فرش میزبان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش‌ و پرورش دلیجان بیان کرد: چهار هزار و ۳۰۰  مسافر فرهنگی و ۵۰۰ مسافر کارکنان دولت و مشاغل آزاد در این مدارس اسکان داده شدند.

دلاوری خاطرنشان کرد : این مسافران  از جادبه های بکر طبیعی و تاریخی دلیجان، نراق و  مشهد اردهال بازدیدکردند.

کاروانسرا و پل دودهک، مجموعه بازار نراق، امامزاده سلیمان، امامزاده یحیی، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون، غار نخجیر، قلعه و غارکهک، بادگیرها و آب‌انبارها و منازل تاریخی نراق از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان دلیجان به شمار می‌روند.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزارنفر جمعیت در مرکز کشور و در مسیر راه ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی به تهران و شمال کشور قرار دارد.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی دلیجان آموزش و پرورش اسکان تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد