Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: در طرح دریافت قبض سبز فقط نحوه ارسال قبض تغییر یافته و محاسبه هزینه برق همانند گذشته انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای مصطفی رجبی مشهدی افزود: با به پایان رسیدن شهریور مهلت ارسال شماره تلفن همراه برای دریافت قبض سبز تمام می‌شود و از ابتدای ماه مهر قبض کاغذی صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشکر از مشترکین برق به دلیل همکاری انجام شده برای اجرای طرح قبض سبز (ارسال قبض برق از طریق پیامک) افزود: تاکنون بجز 5 استان، بیش از 90 درصد مشترکین برق اطلاعات خود را ارسال کرده و در سامانه ثبت شده است.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به ارسال شناسه قبض به سرشماره 20001521 در کشور و 10001521 درتهران برای ثبت شماره تلفن همراه در سامانه صنعت برق گفت: استان‌های کرمانشاه، ایلام، سمنان، گیلان، تهران (بجز شهر تهران که بیش از 90 درصد اطلاعات ثبت شده است) و شهرستان تبریز تا 85 درصد اطلاعات ثبت شده که در روز‌های آینده به 85 درصد خواهد رسید.
رجبی مشهدی با بیان اینکه قبض کاغذی فقط برای مناطقی که تحت پوشش خدمات تلفن همراه نیستند صادر می‌شود افزود: افرادی که تا مهرماه اطلاعات خود را ثبت نکنند باید قبض خود را با مراجعه به سایت‌های شرکت توزیع برق هر استان و یا شهر ملاحظه و از همان سامانه نیز پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش مصرف کاغذ بسیار موثر است گفت: مشترکین برق می‌توانند از طریق لینک ارسالی همراه با پیامک قبض برق و یا سایت شرکت‌های توزیع برق هر شهر یا استان جزئیات قبض و اصل قبض رامشاهد کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریافت قبض سبز محاسبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق