Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری سالارشهیدان روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ شهریور، از ساعت ۱۱:۳۰ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 13:33 - 17 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۲۶۶

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری سالارشهیدان روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ شهریور، از ساعت ۱۱:۳۰ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنران این مراسم حجت‌الاسلام دکتر سیدمجید بنی‌هاشمی خواهدبود و ذاکر اهل بیت (ع) حاج ابوذر بیوکافی مداحی مراسم را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عاشورا تاسوعا محرم عزای حسینی مسجد بلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم