Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفری گفت: در روز عاشورا ۱۵ خیمه معرفت در کنار بقاع متبرکه مستقر است و در ۵۰۰ بقعه متبرک استان نماز جماعت برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی» با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت از نخستین روز ماه محرم امسال گفت: خیمه معرفت برای نهمین سال پی در پی امسال در حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه  فارس ادامه داد: در این خیمه مشاوره‌های تحصیلی، ازدواج و ... به زائران و عزادارن حسینی ارائه می‌شود.

 

وی اضافه کرد:  در روز عاشورا 15 خیمه معرفت در کنار بقاع متبرکه مستقر است که به ارائه مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی عزاداران حسینی و زائران خواهد پرداخت.

 

صفری گرایی از برپایی گسترده و باشکوه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در حرمین مطهر خبر داد و عنوان کرد: محور اصلی برپایی نماز ظهر تاسوعا و عاشورا حرم مطهر شاهچراغ (ع) و حرم سيدعلاءالدين حسين(ع) است.

 

وی افزود: نماز ظهر تاسوعا و عاشورا علاوه بر حرمین مطهر در شیراز، در امامزادگان و بقاع متبرک امامزادگان سراسر استان نیز برگزار خواهد شد و در مجموع  با حضور عزاداران حسینی در بیش از 500 بقعه متبرکه شاخص فارس، نماز ظهر و عصر در این روزها اقامه خواهد شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه محرم حسینی همایش شیرخوارگان حسینی کانون های مساجد اقامه نماز عاشورا اوقاف و امور خیریه فارس امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران