Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از خرید ۱۲ هزار و ۳۷۹ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خبر داد. ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

مهدی عصمتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: از آغاز فصل خرید گندم تا 12 شهریور 12 هزار و 379 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد که از این میزان 12 هزار و 361 تن ثبت سامانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان 213 میلیارد و 522 میلیون ریال است، افزود: از این میزان تاکنون 213 میلیارد و 368 میلیون ریال پرداخت شده است.

«کشاورزی»، ناجی اقتصاد|کشاورزی که برداشت گندم را 3 برابر کردفائو: قیمت جهانی گندم و ذرت کاهش یافتپیشنهاد 2500 تومانی دولت برای خرید تضمینی گندم در سال زراعی آینده معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تا 12 شهریور ماه معادل 99.92 درصد از مطالبات گندم کاران در خراسان جنوبی پرداخت شده است که امسال پرداختی‌ها زودتر از سال گذشته انجام می‌شود. 

عصمتی پور افزود: تا 12 شهریور ماه 154 میلیون ریال از مطالبات گندم کاران در خراسان جنوبی پرداخت نشده است.

وی از کشاورزان خراسان جنوبی خواست گندم خود را برای فروش به دلالان نفروشند و به مراکز خرید گندم تضمینی به فروش برسانند. 

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان