Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@17:48:26 GMT

روضه خوانی و سینه زنی در بلاروس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۷۳۷

همزمان با سوگواری ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام در سراسر جهان، مراسم عزاداری سالار شهیدان در بلاروس توسط سفارت ایران در مینسک و انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شد.

این مراسم با حضور ایرانیان و دانشجویان مقیم بلاروس برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین  علیزاده موسوی نیز در این مراسم در سخنانی ضمن برشمردن ابعاد شخصیتی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، نکاتی را درباره اهداف قیام حسینی و ابراز علاقه و ارادت سایر ادیان و مذاهب و شخصیت های بزرگ دنیا در طول تاریخ نسبت به آن حضرت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم شرکت کنندگان ضمن برپایی نمازجماعت؛ در سوگ شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت به عزاداری و روضه خوانی پرداختند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F6R برچسب ها: بلاروس ، مراسم عزاداری ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بلاروس مراسم عزاداری بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟