Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امید نمازی، عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: برای من مهم نیست دستیار فرهاد مجیدی شده‌ام، چرا که مهم کمک کردن به تیم امید است.

طرفداری-امید نمازی که قرار است یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید باشد، روز گذشته (شنبه) به اردوی این تیم در تاشکند ازبکستان اضافه شد. نمازی درباره حضورش در تیم امید گفت:

من بیشتر با مرتضی محصص در تماس بودم و زمانی که صحبت‌هایی برای حضورم در تیم امید شد، گفتم حاضرم بیایم و کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آمریکا به غیر از اردوی تیم‌های زیر 20 سال که باید به آنجا بروم، جای دیگری قرارداد ندارم.

به گزارش تسنیم، وی افزود:

با حمید استیلی نیز صحبت کردم و مذاکرات خوبی صورت گرفت و قرار شد کنار تیم امید باشم. اگر به توافق برسیم، جایگاهم در تیم امید مهم نیست. برخی‌ها می‌گویند دستیار فرهاد مجیدی شده‌ام که برای من مهم نیست، مهم کمک کردن به تیم امید است.

عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید درباره وضعیت این تیم تصریح کرد:

من تنها یک جلسه در تمرین امیدها شرکت کرده‌ام و بازی اخیر دوستانه این تیم را نتوانستم ببینم. باید دو سه جلسه از تمرینات را ببینم و بررسی کنیم که وضعیت به چه صورت است. قطعاً با استعداد و همتی که بازیکنان دارند، می‌توانیم تیم یکدستی از نظر تاکتیکی داشته باشیم.

نمازی در رابطه با اینکه چقدر برای صعود تیم امید به المپیک امیدوار است، گفت:

باید امیدوار بود و با این نگرش جلو رفت. اگر غیر از این باشد، از قبل شکست خورده‌اید. اگر بازی‌های دوستانه باشد و تدارکات خوب دیده شود، تیم امید می‌تواند راهی المپیک شود.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور مربی ایرانی چون مجیدی و او چقدر می‌تواند تضمین کننده صعود تیم امید به المپیک 2020 باشد، بیان کرد:

به اعتقاد من مربی که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند، موفق می‌شود. اگر مربی هموطن و هم‌ز‌بان بازیکنان باشد، ارتباط بهتری برقرار می‌شود. بدون شک اگر تیم‌های امید و پایه بیشتر از مربیان ایرانی استفاده کنند، بهتر است.

عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان درباره کار با مجیدی گفت:

همان‌طور که گفتم من یک جلسه که ریکاوری بود، در تمرین تیم امید حضور داشتم. باید بیشتر با هم باشیم و کار همدیگر را ببینیم و تعامل داشته باشیم. من به عنوان کمک ایشان در کنار تیم امید خواهم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «نظامِ ابن عربی» به نویسندگی محسن رهنما با کارگردانی یاسمین عباسی و تهیه‌کنندگی رضا عباسی از دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است.

«نظامِ ابن عربی» در روز‌های آغازین اجرای خود میزبان پروفسور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی شد و این گروه نمایشی، اجرای خود را به این پژوهشگر و نویسنده تئاتر تقدیم کردند.

پروفسور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی پس از تماشای این اثر نمایشی گفت: «این اثر را مونودرامی تک‌بازیگر دیدم که مسئله عشق ممنوع را به تصویر کشاند.»

عرفان رجایی به‌عنوان بازیگر و سارا واحدی در جایگاه پرفورمر، در این اثر نمایشی حضور دارند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «جوانی آبادانی و دانشجوی حکمت و فلسفه، سال‌هاست که از عشق پری، دختری اصفهانی سرگردان جاده‌هاست. او تحت تاثیر عشق عارف حکیم محیی‌الدین ابن عربی به دختر دانشمند ایرانی اصفهانی به نام نظام، تصمیم می‌گیرد در آخرین سفرش به اصفهان تمام نامه‌ها و عکس‌های عاشقانه‌اش با پری را در صحن مسجد جامع اصفهان بساط کند و روایت‌گر داستانی عاشقانه باشد، اما...»

ایلیا شیرازی (دستیار اول کارگردان)، نوید شایان مهر (دستیار دوم کارگردان)، امید محمدی (هماهنگی و برنامه‌ریزی)، ابوالفضل فتحی (منشی صحنه)، علی حیدری (طراح صحنه)، مرتضی نجفی (طراح نور)، شقایق مهاجری (طراح لباس)، سارا میرزازاده اصل (طراح گریم)، مرتضی آکوچکیان (طراح گرافیک)، رضا خزاعی (آهنگ‌ساز)، یاسمین عباسی (تنظیم‌کننده)، علی حیدری (کاخن و آواز)، رها خلیلی (انتخاب قطعات فلامنکو و سولیست و گیتار)، اسماعیل رضوی (مدیر تولید)، حمیدرضا شیرازی (سرمایه‌گذار)، فراز مقدم (نورپرداز، ویدئومپ و ساخت تیزر)، فاطمه عرب، یزدان موسی خانی (عکس)، رسول سلیمیان، حجت جعفری و یعقوب احمدزاده (اجرای دکور)، نیلوفر حیدری (دستیار طراح صحنه)، حمیدرضا کوچکی و نیلوفر حیدری (مشاوران طراح صحنه) و علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی که کاری از گروه تئاتر ناگهان است، می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است