Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:24:03 GMT

مجالس محرم در راستای تقویت بنیان خانواده اثرگذار باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۷۶۳

مجالس محرم در راستای تقویت بنیان خانواده اثرگذار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر یکشنبه در نشست فعالان حوزوی و چهره‌های سرشناس بوشهر اظهار داشت: در ایام محرم و صفر شاهد برگزاری مراسم و مجالس متنوعی در نقاط مختلف با حضور گسترده و پرشور مردم هستیم.

وی خواستار ارائه راهکارهای مؤثر و عملیاتی به منظور نشر و گسترش ابعاد مختلف بیانیه گام دوم در بین اقشار مختلف جامعه شد و بیان کرد: تقویت بنیان خانواده در مجالس و محافل ایام محرم و صفر دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر نقش پررنگ مبلغین و فعالان عرصه تبلیغ در تحقق اهداف بیانیه گام دوم و همچنین تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی ضمن تشریح اهداف برگزاری این نشست افزود: این نشست با محور بهره‌مندی از نقطه نظرات و دیدگاه‌های فعالان حوزه تبلیغ در عرصه تبیین بیانیه گام دوم و تحکیم بنیان خانواده در عملیات محرم برگزار شده است.

در این نشست هر کدام از افراد شرکت کننده به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون روش‌های استفاده از ظرفیت مجالس عزاداری حضرت امام حسین (ع) در تقویت بنیان خانواده و همچنین تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.

کد خبر 4714430

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر عملیات محرم هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار

دومین نشست هیأت اقتصادی طالبان و ایران به ریاست وزیر صنعت و تجارت طالبان و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد در این نشست توافق شد برای دست‌یابی به توسعه‌ تجارت میان ایران و افغانستان و تقویت ترانزیت از مسیر «چابهار»، کمیته‌ مشترک فنی در سطح استان ایجاد و از سوی کمیته مرکزی موضوعات دنبال شود.

در این نشست درخصوص تقویت ترانزیت، توسعه تجارت از جمله امکانات و تسهیلات جاده‌ای و ریلی در مسیر چابهار – میلک، رفع محدودیت‌های قرنطینه ترانزیتی از مسیر چابهار، امتیازات تفاوت سوخت و ایستگاه‌های ترانزیتی نیز بحث و گفتگو شد.

هیأت اقتصادی طالبان روز گذشته با هدف تسهیل تجارت و‌ ترانزیت میان افغانستان و ایران به سیستان‌و‌بلوچستان آمده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان