Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:05:54 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۲۹۳۲

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای در قم گفت: متهم طی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد. تاریخ انتشار: 14:28 - 17 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۱۵۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و لپ تاپ از مغازه ها، دفاتر خدماتی و کارگاه‌ها در سطح شهر مقدس قم به روش کش روی و طرح شکایت در پلیس آگاهی استان، دستگیری سارق در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد، متهم پس از پارک موتورسیکلت خود به صورت روشن، تحت عنوان مشتری وارد اماکن مذکور شده و با غفلت مالک آن در لحظه مناسب گوشی و لپ تاپ وی را سرقت و از محل متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی نامبرده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهم طی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به ۲۰ فقره سرقت شامل ۱۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه، ۲ دستگاه لپ تاپ، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف که در ادامه با راهنمایی وی، ۳ مالخر سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر سارق سابقه دار سرقت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد