Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@20:42:38 GMT

از مشعل گردانی عراقی ها تا مجمع پُلا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۰۱۷

از مشعل گردانی عراقی ها تا مجمع پُلا

از آیین مشعل گردانی در نجف اشرف تا مجمع پُلا در روستای کوهستان شهرستان بهشهر در نوبت عکس به نمایش درآمده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در این نوبت عکس گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر؛ مراسم بازگشایی مرز خسروی برای زوار حسینی
با حضور وزیر کشور؛ بازدید مسعود سلطانی‌فر از اردوی تیم ملی کشتی؛ آماده سازی نذری در آشپزخانه هیئت محبان؛ آیین مشعل گردانی عراقی های مقیم ایران و چندین عکس دیگر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین مشعل گردانی در نجف اشرف آیین مشعل گردانی در نجف اشرف گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بازدید مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کشتی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم بازگشایی مرز خسروی برای زوار حسینی آماده سازی نذری در آشپزخانه هیئت محبان الفاطمه (س) مراسم عزاداری هیئت محبان الفاطمه (س) طوق بندان در محله دربنو و دوشنبه ای گرگان آیین مشعل گردانی عراقی های مقیم تهران آیین مشعل گردانی عراقی های مقیم تهران درگیری پلیس با طرفداران و مخالفان برگزیت تبدیل استادیوم فوتبال به جنگل در اتریش طبخ حلیم سنتی در بندرعباس آئین سنتی مجمع پُلا در بهشهر

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت های  مذهبی انجام می شود.

حجت الاسلام رحیمی افزود: عزاداری ،تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی،حرکت هیئت های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

وی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه گفت: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه