Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:22:18 GMT

۱۰ میلیون بازدید از موزه دفاع مقدس سمنان هدفگذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۰۹۸

۱۰ میلیون بازدید از موزه دفاع مقدس سمنان هدفگذاری شد

سرهنگ محمد حسن سلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات ساخت موزه فرهنگی دفاع مقدس سمنان به عنوان یکی از طرح‌های ملی تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطر نشان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با اداره کل آموزش و پرورش، حوزه‌علمیه و نیروی انتظامی برای بازدید از موزه فرهنگی دفاع مقدس انجام شد که این طرح مهم در نیمه دوم امسال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: دانش آموزان امسال بیش از پنج میلیون بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان انجام خواهند داد.

سلامی تصریح کرد: عبور سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از جاده‌های استان سمنان ظرفیت قابل توجه برای رونق گردشگری مذهبی و دفاع مقدس است که با رفع مشکلات زیرساختی می توان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس نهایت بهره معنوی را برد.

وی اضافه کرد: در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان امکان اسکان گردشگر به صورت موقت در دستور کار است و با تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر استانی سال گذشته رئیس جمهوری به استان برای موزه‌آرایی این مرکز ارزشی اقدام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: هماهنگی‌هایی با اداره کل راه و شهرسازی استان برای هدایت مسافران از جاده اصلی به سمت مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام شده که این طرح با رفع مشکلات زیرساختی به زودی اجرایی می شود.

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان در سفر سال ۱۳۸۵ رهبر معظم انقلاب به استان تصویب و در ۱۳۸۷ عملیات اجرایی آن در ۱۲۰ هزار متر مربع آغاز شد.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادبیات دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس