Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، مرحله‌ مقدماتی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور چهار تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران، امیرکبیر و تهران  برگزار شد. 

در بخش اول این دوره از مناظرات که در «تالار دانشجو» دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، تیم دانشجویی «ارغنون» دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به‌عنوان تیم موافق و تیم «منطق» دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان مخالف با گزاره «در بیماری‌های لاعلاج، بیمار حق انتخاب خاتمه حیات خود را بایستی داشته باشد» به رقابت پرداختند و در پایان تیم علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب ۹۵ امتیاز به‌عنوان پیروز مسابقه به مرحله بعدی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم علوم پزشکی تهران در این رقابت ۷۲ امتیاز کسب کرد.

در بخش بعدی دو تیم دانشجویی «ققنوس» و «همپاد» به ترتیب از دانشگاه‌های امیرکبیر و تهران در گزاره «مذاکره در ارتباط با سیاست‌های دفاعی و موشکی، امنیت ایران در منطقه را با چالش مواجه می‌کند» باهم رقابت کردند که در نهایت تیم امیرکبیر با کسب ۸۶ امتیاز به مرحله بعدی مسابقات مناظره دانشجویی راه یافت.

مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به‌صورت جذاب، قابل‌پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مرحله‌ پایانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آذرماه امسال است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • عیدیان راهی فینال شد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟