Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:13:10 GMT

افغانستان در مقدماتی جام‌ملت‌ها؛ سرپوش روی زخم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۲۱۸

در حالی که افغان ها درگیر مسائل سیاسی، اقتصادی و نظامی هستند، تیم ملی این کشور دیدار حساسی را با بنگلادش برگزار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها دنبال می شود. افغانستان که اولین بازی خود رادر مقابل قطر برگزار کرد و برابر این تیم شکست سنگینی خورد، حالا در یک دیدار خانگی مقابل بنگلادش صف آرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها البته این بازی را در ورزشگاه پامیر تاجیکستان برگزار خواهند کرد و حق میزبانی نخواهند داشت.

 

شاگردان انوش دستگیر که باوجود شکست پرگل برابر قهرمان آسیا، تحسین فوتبال دوستان افغان را متوجه خود دیدند، این بار یک بازی حیاتی را پیش رو دارند. آن ها امیدوارند با قرارگیری در رتبه دوم یا سوم، جواز حضور در جام ملت ها را بگیرند و به همین دیدار با بنگلادش، تقابل با یکی از رقبای مستقیم است.

 

این بازی در حالی به انجام می رسد که افغانستان مشکلات بسیار زیادی را دارد. در شرایطی که مذاکرات صلح، مردم کشور همسایه ایران را امیدوار به زندگی بهتر کرده بودند، یک اتفاق تلخ دیگر باعث شد تا این مذاکرات لغو شوند و افغان ها بار دیگر از موقعیت امید به ترس و نگرانی برسند.

 

با این حال در ماه های اخیر وضعیت فوتبال و فوتسال افغانستان امیدواری زیادی را بین ورزش دوستان این کشور ایجاد کرده و شاید این بار درخشش در رده بزرگسالان، در نقش سرپوش برای زخم مردم این کشور ظاهر شود.

 

تورنمنتی که هم اکنون با حضور 40 تیم برگزار می شود، در واقع مقدماتی جام جهانی است اما تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم در جام ملت ها نیز حضور خواهند داشت و تیم های سوم و چهارم شانس دوباره برای صعود را پیدا خواهند کرد. افغان ها هم باتوجه به این که امیدی به صعود به جام جهانی ندارند، تلاش می کنند تا به جام ملت ها بروند.

 

افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران