Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیم های دریژنوفرخشهر و شهروند ساری در حالی برگزار شد که بنا بر گفته سرمربی تیم فرخشهر تعدادی از آقایانی که در سالن حضور داشتند به دروازه بان این تیم توهین کردند و با یکدیگر هم درگیر شدند.

بازتاب این اتفاق سازمان لیگ فوتسال را وادار به واکنش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این سازمان آمده است: «با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، رخ داد، جلسه ای فوری در محل ساختمان سازمان لیگ فوتسال با حضور  ابراهیم شکوری- سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مسئول حراست فدراسیون فوتبال، نماینده کمیته انضباطی و مسئولین فوتسال کشور تشکیل و منتهی به نتیجه ذیل شد:

تاکنون هیج کدام از بازی های بانوان با حضور آقایان غیر مسئول انجام نشده است و لیکن در خصوص آقایان حاضر در سالن ( یک نفر به عنوان مسئول سالن و از هر تیم هم ۲ نفر به عنوان مسئول رسانه و مدیر فنی بخش اینترنتی مسابقات که با مجوز های قبلی و در راستای انجام برخی از الزامات حضور داشته اند) با یکدیگر درگیر شده اند که کمیته انضباطی با رسیدگی فوق العاده و صدور دستور موقت ، متخلفین را از کلیه فعالیت های حوزه مأموریت خود محروم کرد.

بررسی جزئیات و نیز تخلفات احتمالی در مسابقه این دو تیم نیز در حال رسیدگی است.

کارت های صادر شده برای تمام عوامل در فوتسال بانوان ابطال شده است و مقرر شد سایر کارت ها نیز توسط نهاد نظارتی مرتبط تا ۷۲ ساعت آینده مورد بررسی قرار گیرد.

ضمناً توسط فدراسیون فوتبال به کلیه هیأت های فوتبال استان ها در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی رعایت موازین اخلاقی و شرعی ابلاغ شده است.

کد خبر 4714456

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال لیگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی بسکتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد فوتسال مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای نخستین بار اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های برتر فوتسال جهان کرده است.

بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتسال مردان ایران با ۱۴۶۹ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های جهان و اول اسیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم با ۱۱۴۶ امتیاز در رده هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارد.

برترین تیم‌های فوتسال مردان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل
۲. پرتغال
۳. اسپانیا
۴ ایران
۵. آرژانتین
۶. مراکش
۷. روسیه
۸. قزاقستان
۹. تایلند
۱‌۰. فرانسه

برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل‌
۲. اسپانیا
۳. پرتغال
۴. آرژانتین
۵. کلمبیا
۶. تایلند
۷. روسیه
۸. ایران
۹. ژاپن
۱۰. ایتالیا

لازم به ذکر است که فیفا کمتر از ۴ ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را در کشور ازبکستان برگزار خواهد کرد که رده بندی ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

۱ - برزیل
۲ - پرتغال
۳– اسپانیا
۴– جمهوری اسلامی ایران
۵- آرژانتین
۶- مراکش
۸- قزاقستان
۹- تایلند
۱۰- فرانسه
۱۱- ازبکستان
۱۲- اوکراین
۱۳- پاراگوئه
۱۶– کرواسی
۱۹ - نیوزلند
۲۱ - ونزوئلا
۳۰ - افغانستان
۳۱ - کاستاریکا
۳۴ - تاجیکستان
۳۶ - هلند
۴۰- گواتمالا
۴۴ - پاناما
۴۷ - آنگولا
۵۰ - لیبی
۷۸ - کوبا

کد خبر 6098426

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد