Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:10:44 GMT

۱۶ معتاد در کردستان جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۴۴۲

تعداد جان باختگان در این مدت ۱۶ نفر بوده که نسبت به ۱۴ فوت شده مدت مشابه سال قبل، ۱۴، ۲ درصد افزایش داشته است ضمن اینکه همه فوت شدگان مصرف مواد مخدر امسال و سال قبل مرد بوده‌اند.

۱۰۲ فوتی در تصادفات رانندگی استان کردستان

از ابتدای امسال تا پایان  ت یر ماه گذشته ۱۰۲ نفر نیز بر اثر حوادث رانندگی در راه‌های برون شهری، درون شهری و روستایی استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۱۵۲ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۲، ۹ درصدی در این بخش داشتهایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش از ۱۰۲ نفر فوت شدگان ۴ ماهه نخست امسال، ۶۸ نفر در جاده های برون شهری، ۱۷ نفر معابر درون شهری و ۱۷ نفر دیگر نیز در جادههای روستایی در تصادفات رانندگی جان باخته‌اند که ۸۳ نفر شان مرد و ۱۹ نفر نیز زن بودند در حالیکه از ۱۵۲ فوت شده مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ نفر مرد و ۳۲ نفر زن بودند.

مراجعه بیش از ۲ هزار نفر از مصدومین حوادث رانندگی به پزشکی قانونی

در این مدت ۲ هزار و ۳۷۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان مصدوم شدند که نسبت به تعداد مصدومین مدت مشابه سال قبل که ۲ هزار و ۶۱۹ نفر بودند ۹، ۲ کاهش داشته است.

از کل مصدومین حوادث رانندگی ۴ ماهه اول امسال یک هزار و ۶۸۲ نفر مرد و ۶۹۵ نفر دیگر زن بودند در حالیکه از مجموع مصدومین این حوادث در مدت مشابه سال قبل یک هزار و ۸۶۸ نفر مرد و ۷۵۲ نفر دیکر زن بودند.

۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مرگ ناگهانی تصادفات جاده ای پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند