Web Analytics Made Easy - Statcounter

#اسطوره.

طرفداری - دیدار اسپانیا-جزایر فارو می‌تواند برای سرخیو راموس به یک بازی خاطره انگیز تبدیل شود.

به گزارش مارکا، کاپیتان 33 ساله رئال مادرید و لاروخا اگر در این بازی هم به میدان برود، با رکورد ایکر کاسیاس در انجام بیشترین بازی برای تیم ملی اسپانیا برابری خواهد کرد. ایکر که چند سالی است از تیم ملی کنار گذاشته شده، مجموعا 167 بار پیراهن لاروخا را در بازی‌های رسمی به تن کرد و حالا راموس در یک قدمی او قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس قطعا به زودی به باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ اسپانیا تبدیل می‌شود. در میان بازیکنان شاغل فعلی، تنها بوسکتس حضور دارد که 114 بازی دارد.

راموس که همین حالا هم رکورد بیشترین تعداد پیروزی به همراه اسپانیا را در اختیار دارد، تنها 10 بازی دیگر تا رسیدن به رکورد بوفون که در کشورهای اروپایی نظیر ندارد، فاصله دارد. رکورد جهانی به لحاظ تعداد بازی در مسابقات ملی، در اختیار احمد حسن از مصر با 184 بازی است. 

راموس که 21 گل با پیراهن لاروخا به ثمر رسانده همچنین می‌تواند در بازی مقابل تیم ضعیفی چون فارو، رکورد جاودانه دنیل پاسارلا، اسطوره فوتبال آرژانتین را به عنوان گلزن ترین مدافع تاریخ بازی‌های ملی با 22 گل پشت سر بگذارد. البته پاسارلا با تنها 70 بازی به این رکورد رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم