Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدحسن طباطبایی» روز یکشنبه پس از نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران در پنجمین مرحله لیگ جهانی در توکیو در گفت‌وگوبا ایرنا، اظهار داشت: موفقیت «سارا بهمنیار» و کسب مدال طلا در این مسابقات اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان ایران تلاش خود را برای کسب پیروزی و بالا بردن رتبه در رده‌بندی انجام دادند، ادامه داد: مسابقاتی که در ژاپن برگزار می‌شود با سایر پیکارها متفاوت است و ژاپن با تمام توان به میدان می آید و اکنون نیز توانست با اقتدار به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی با تاکید بر گسترش کاراته در دنیا، بیان کرد: ‌در این مسابقات کشورهای مطرح، پایین‌تر از ایران قرار گرفتند و شکست نفراتی چون «آکتاش» از ترکیه و «داکاستا» از فرانسه نشان از این دارد که نمی‌اتون فردی را از قبل برنده دانست.

وی گفت: حضور در المپیک به تدریج خودش را در کاراته نشان می‌دهد و رسیدن به مدال نسبت به سال‌های گذشته بسیار دشوار شده است. قهرمانان با تمام توان و حساسیت بالا روی تاتامی حاضر می‌شوند تا خود را به المپیک برسانند. هرچه به المپیک ۲۰۲۰ نزدیک می شویم، این حساسیت بیشتر می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته ایران، گفت: نمی توانم بگویم از عملکرد تیم رضایت نداشتم، اما نیازمند این هستیم تا تیم را به اقتداری برسانیم که با جمع‌آوری امتیازات با ظرفیت کامل راهی المپیک شود.

طباطبایی از دیدار با روسای فدراسیون‌های قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ژاپن، هند، ازبکستان، عربستان و اسپانیا در جریان لیگ جهانی توکیو خبر داد و گفت: تاکید بر همکاری از بحث‌های مطرح شده در این دیدارها بود.

وی در پایان از «مرتضی رحمانی‌موحد» سفیر ایران در ژاپن به دلیل حمایت‌هایی که در این چند روز از تیم ملی کاراته ایران داشت، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سارا بهمنیار سیدحسن طباطبایی المپیک توکیو فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کتک زدن یک معترض توسط پلیس اسرائیل (+فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد