Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گلابی گفت: گشت‌های تمام فرماندهی‌های آتش‌نشانی اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا موظف اند از محدوده تحت پوشش خود و ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های عزاداری مستقر، بازدید کنند.

«محسن گلابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان در پاسخ به این سوال که در رابطه با ایمنی عزاداران در روز عاشورا چه تمهیداتی صورت گرفته است، گفت: اسکورت کاروان های عزاداری در سطح شهر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر اصفهان از سوی نیروهای آتش نشانی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: هشت خودروی آتش نشانی در میدان امام اصفهان در تجمع عاشورایی هیئت های عزاداری، وظیفه تامین ایمنی این مراسم را بر عهده دارند که چهار خودرو در میدان و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر می شوند.

 

وی با اشاره به آمادگی صد در صدی آتش‌نشانی در ایام تاسوعا و عاشورا تصریح کرد: با توجه به اینکه هیئت های عزاداری صبح روز عاشورا در میدان امام (ره) تجمع خواهند کرد، مجموعه اقداماتی برای حفظ ایمنی از جمله استقرار هشت خودرو در میدان و حلقه های دوم و سوم ترافیکی اطراف میدان را خواهیم داشت.

 

گلابی از گشت های تمام فرماندهی ها در روزهای تاسوعا و عاشورا در محدوده تحت پوشش خود و ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری خبر داد و افزود: از این تعداد 4 خودرو در میدان امام و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر خواهند بود. همچنین دستگاه های «ای اف تی» (کوله پشتی های ایمنی) توسط آتش نشانان حمل شده و در جایگاه قرار می گیرند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوع خیمه سوزی برخی از دسته‌های عزاداری گفت: به هیئت هایی که خیمه سوزی داشته اند نیز تذکرات لازم داده شده که پیش از انجام این کار، به آتش نشانی اطلاع داده شود تا خودرو و نیروهای لازم برای تامین ایمنی مردم مستقر شود و رعایت موارد ایمنی از جمله عدم پارک خودرو در نزدیکی خیمه ها و خیمه سوزی در مکانی دور از سیم های برق بسیار حائز اهمیت است و مسئولین این هیئات تذکرات لازم داده شده است.

 

گلابی در پایان یادآور شد: به طور کلی در شب های محرم هر شب پانزده خودروی اطفاء حریق در سطح شهر اصفهان مستقر است و در همین راستا در اطراف هیئت هایی که جمعیت نسبتا زیادی را در خود جای می دهند، خودرو مستقر شده و در دهه اول محرم در مراکز پرترافیک شهر که تردد کاروان های عزاداری را داریم، استقرار خودرو را پیش بینی کرده ایم تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان امدادرسانی انجام شود./

 

 

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم شیرخوارگان حسینی محرم مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد همایش شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر ع خطبه نماز جمعه سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رعایت نکات ایمنی تاسوعا و عاشورای حسینی شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»