Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:18:29 GMT

انتصاب ۲ معاون سازمان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۳۹۶۵

انتصاب ۲ معاون سازمان تامین اجتماعی

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، معاونان بیمه‌ای و اداری و مالی این سازمان منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این احکام، "هادی زبده شیرکوهی" به سمت معاون اداری و مالی و "مهرداد قریب" به عنوان معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند.


در بخشی از این احکام آمده است:
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم».

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هادی زبده شیرکوهی نیز که به سمت معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده است پیش از این شهردار منطقه ۱۶تهران بوده و همچنین دارای سوابق و تجارب مختلف در حوزه اداری و مالی است.


مهرداد قریب معاون بیمه‌ای جدید سازمان تامین اجتماعی نیز پیش از این مدیر کل وصول حق بیمه این سازمان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند