Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:01:20 GMT

یگان بالگردی هوانیروز برای رژه ۳۱ شهریور آمادگی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۴۰۳۶

یگان بالگردی هوانیروز برای رژه ۳۱ شهریور آمادگی دارد

امیر قربانی گفت: یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش با طیف گسترده‌ای از بالگرد‌های خود در رژه روز ۳۱ شهریور امسال شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در روز ۳۱ شهریور عمده بالگرد‌های هوانیروز در شهرستان‌ها به پرواز در خواهند آمد، اظهار کرد: در رژه روز ۳۱ شهریور امسال یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش با طیف گسترده‌ای از بالگرد‌های تهاجمی، ترابری، پشتیبانی رزمی و شناسایی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به آمادگی بالای هوانیروز برای رژه هفته دفاع مقدس در سراسر کشور افزود: بالگرد‌های کبرا، ۲۱۴، ۲۰۶، ۲۰۵ و شنوک در این رژه شرکت می‌کنند و توان عملیاتی خود را به نمایش می‌گذارند.

 

فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: خلبان آخرین بالگردی که طی دو رژه قبلی روز ارتش سال ۹۸ و رژه ۳۱ شهریور سال ۹۷ از مقابل جایگاه رژه در تهران عبور کرد خودم بود و در روز ۳۱ شهریور امسال نیز ان‌شاءالله اگر قسمت باشد این کار را انجام خواهم داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی همایش شیرخوارگان حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد حضرت علی اصغر ع خطبه نماز جمعه امیر قربانی رژه روز ارتش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه