Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@13:01:27 GMT

استقرار ۲۶۰ آتش‌نشانان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۴۰۹۱

استقرار ۲۶۰ آتش‌نشانان در تهران

تین‌نیوز | 

 سخنگوی آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۶۰ آتش‌نشان در ۸۹ نقطه پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان، در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سنوات گذشته تمام تلاش خود را برای تأمین ایمنی سوگواران سید و سالار شهیدان به کار می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانان 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: آتش‌نشانان در این دو روز با استفاده از 72 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 17 دستگاه موتورسیکلت در 89 نقطه پایتخت مستقر می‌شوند.

به گفته ملکی، این استقرارها در معیت 260 آتش‌نشان صورت می‌گیرد و از ابتدای روز تا پایان مراسمات و عادی شدن تردد در معابر ادامه خواهد یافت.

وی از شهروندان خواست مانند همیشه با نیروهای امدادی مخصوصاً آتش‌نشانان همکاری خوب و لازم را داشته باشند و در صورت رؤیت خودروهای آتش‌نشانی، مسیر تردد را برای آن‌ها باز کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: شهروندان در صورت بروز حوادث احتمالی ضمن حفظ خونسردی، از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر در معابر یا سامانه 125 اطلاع دهند هم‌چنین در دسترس نگه‌داشتن خاموش‌کننده‌های دستی نیز از موارد حائز اهمیت است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آتش نشانی تهران سخنگوی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»