Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:12:17 GMT

کاروان احسان حسینی در اراک راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۴۱۶۶

کاروان احسان حسینی در اراک راه اندازی شد

موسی نژاد از راه اندازی کاروان احسان حسینی، همزمان با ماه محرم به منظور جمع آوری نذورات برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « قنبر موسی نژاد» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش از راه اندازی کاروان احسان حسینی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: کاروان احسان حسینی به منظور دریافت نذورات عزاداران حسینی و توزیع آن در بین نیازمندان تحت حمایت در شهر اراک راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به ایام محرم و پخش نذورات توسط مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی و شهر اراک افزود: در بسیاری از موارد افرادی هستند که قصد دادن نذری را دارند ولی نمی دانند آن را چگونه به نیازمندان برسانند که در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده همکاری با این عزیزان است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این، بسیاری از هیئات مذهبی نیز به پخش نذورات می پردازند، افزود: این کاروان به منظور جمع آوری بخشی از نذورات مردم خیر شهر اراک برای نیازمندان تحت حمایت راه اندازی شد تا محرومین و نیازمندان نیز بتوانند از سفره پر برکت اباعبدالله الحسین بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مردم خیر، هیات مذهبی و مساجد می‌توانند با مشارکت در این طرح بخشی از نذورات اهدایی را برای نیازمندان و محرومان تحت حمایت کمیته امداد اختصاص دهند.

 

موسی نژاد با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار و عزاداران حسینی علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند با شماره‌گیری #086*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود نذورات نقدی خود را به دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برسانند، افزود: علاوه بر این، 20 دستگاه وانت و 50 دستگاه سواری (1828) در اجرای طرح کاروان حسینی با کمیته امداد استان مرکزی همکاری دارند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی مسجد همایش شیرخوارگان حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد عزاداری محرم حسینی ماه محرم استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم